Oudervereniging

De ‘Vrienden van de Komme’ wil de school ondersteunen met het oog op het onderwijs- en opvoedingswelzijn van de kinderen. Daartoe organiseert de vereniging tal van activiteiten.

Zoals elke school geven ze ook financiële ondersteuning. Vrijwilligers zetten hun schouders onder de school. Op die manier kan nieuw of extra materiaal aangekocht worden daar waar werkingsmiddelen tekort schieten.

Ook de leerlingen worden niet vergeten. Jaarlijks brengt de Sint educatief materiaal voor ALLE kinderen.

Alle activiteiten of gebeurtenissen die door “de vrienden van de Komme” worden georganiseerd, worden aangekondigd in brieven aan de ouders.

Dit zijn de leden van ons oudercomité

Het oudercomité is steeds op zoek naar gemotiveerde nieuwe leden. Enige voorwaarde: ouder zijn van een zoon/dochter uit onze school. Interesse? Geef je naam op aan de voorzitter (oudercomite.basisschooldekomme@slhd.be) of spreek ons aan tijdens een van onze activiteiten.

Doe uw aankopen via Trooper en steun onze vereniging

Wie online shopt, kan via de website van Trooper ons oudercomité steunen, zo verzamelen wij ook jaarlijks een mooi bedrag om te schenken aan de kinderen.

Doe uw aankopen via volgende link: Trooperpagina