Afscheid Linda

28 oktober 2023

Op vrijdag 27 oktober namen we afscheid van onze poetsvrouw Linda. Na 44 jaar poetsen, gaat Linda op pensioen. Dat konden we natuurlijk niet zomaar laten voorbij gaan. Linda had al langer laten blijken dat ze het leuk had gevonden dat meester Thomas een liedje zou schrijven en dat deed hij ook samen met juf Els. De polonaise werd veranderd in de Lindanaise.

Linda werd ontvangen in de turnzaal waar alle kinderen en juffen van de school zich verzameld hadden. Elke klas had een kaart, tekeningen of nog iets anders gemaakt zodat Linda ons zeker en vast niet vlug zal vergeten. Daarna was Linda ons ere jurilid om tijdens de halloween catwalk uit elke klas de twee mooiste outfits te kiezen. Iedereen gaf het beste van zichzelf en alle winnaars mochten op het einde samen met Linda op de foto. Afsluiten deden we met een reuze Lindanaise door de turnzaal. Alle kinderen hadden stofdoeken, plumeaus of andere poetsspullen mee om Linda uit te zwaaien.

Dank je wel Linda voor je trouwe jaren poetsen. Benieuwd of je opvolger/ster het even lang zal doen 🙂

GENIET NU MAAR VAN JE PENSIOEN