Bericht uit de leerlingenraad!

20 oktober 2023

Hallo iedereen

Graag stel ik jullie voor aan de leerlingen uit de leerlingenraad, ze zijn enorm gemotiveerd om een paar keer per jaar samen te komen en samen de school beter te maken!

Groetjes

Juf Gaëlle

Hallo ik ben Korneel en ik vertegenwoordig het zesde leerjaar samen met Tawhed. Ik ben elf jaar en mijn doel is om de school een betere plaats te maken. Graag zou ik 5 en 6 op picknicktafels laten eten in de groene tuin!

Hallo ik ben Yorben en ik zit in het vierde leerjaar. Ik ga graag lopen en zit in de chiro. Graag wil ik de school vooruit helpen!

Hallo ik ben Zita en zit in het derde leerjaar. Ik hou van voetbal en ik zou graag een glijbaan hebben op school!

Hallo ik ben Floor en zit in het vijfde leerjaar, ik ben 9 jaar. Mijn lievelingseten is couscous en ik hou van konijnen. Ik zou graag de speelplaats nog wat meer versieren en een spiegel hebben in de toiletten.

Hallo ik ben Tawhed en ik zit in de leerlingenraad om de school leuker te maken. Ik ben tien jaar oud en zit in het zesde leerjaar. Graag zouden we nog meer banken hebben op de speelplaats om gezellig te zitten.

Hallo ik ben Anaïs en ik zit in L4. Ik hou van dansen en ik ga naar de scouts. Ik hou ook van muziek!

Hallo ik ben Finn, ik zit in het derde leerjaar en doe pingpong. Ik vind mijn mama heel leuk en ook school. Ik zou graag hebben dat je in de eetzaal je eten zelf mag pakken en zelf mag kiezen hoeveel je op eet.

Hallo ik ben Brenton en zit in het vijfde leerjaar en zou graag de speelplaats meer versieren.