Begin schooljaar en Thema “Rikki”

4 september 2023

Het nieuwe schooljaar is gestart. We verkenden onze klas en speelden al heel veel met het verschillende speelgoed. We leerden de afspraken en de regels van de klas.

• We maakten mooie Rikki-oren. We kleurden de binnenkant en prikten de oren uit. De juf niette ze dan op een hoofdband.
  • We schilderden de broek van Rikki met gele verf en oorstokjes. De Rikki’s hangen mooi uit in onze gang.
  • We luisterden naar prentenboekjes van Rikki (“Rikki” en “Rikki en Anni”)
  • We deden leuke godsdienstmomentjes met juf Marie-Laure. Zo gingen we op “waar-tocht” en leerden we de verschillende klassen en ruimtes op school kennen. We gingen ook op “Wie-tocht” en leerden alle juffen en meesters op school kennen.
  • Voor de rest hebben we met alles kennis gemaakt.
  • We maakten ook kennis met onze 2 nieuwe vriendjes: Lenn en Sarah. Ze voelen zich al helemaal thuis.
  • we mochten ook tekenen en kleuren.