De jarigen van de maand oktober

26 oktober 2023

De laatste jarige van de maand oktober was Zidane. Hij werd op donderdag 26 oktober 5 jaar! Eindelijk was het dan zover en hij was ook zo zo blij :-). Zidane trakteerde met heerlijke cakejes en bracht ook enkele leuke klas geschenkjes mee. Een spelletje rond de sint, een prentenboekje over de sint, plasticine en enkele leuke muziekinstrumenten. Hier zal veel mee gespeeld worden. Dank je wel!

De voorlaatste jarige van de maand oktober was Walt. Hij werd op maandag 23 oktober 6 jaar. Walt trakteerde met lekkere popcorn en bracht ook grote bellenblazers mee waar we super grote bellen konden mee maken. Heel erg leuk. Dank je wel!

Onze vierde jarige was Manou. Manou werd op vrijdag 20 oktober 5 jaar. Manou trakteerde met zakjes chips die de kinderen gezellig opaten terwijl ze naar het filmpje van de gruffalo keken. We kregen ook een cadeautje voor de klas. Spelen met taal van Pompom. Dank je wel !!!

De derde jarige van de maand was Jad. Hij werd op 10 oktober 5 jaar. Jad trakteerde de klas met super lekkere pannenkoeken. De juffen kregen ook een lekker doosjes chocolade. Dank je wel !!!!

De tweede jarige van de maand was Esmee Bomberna. Zij werd op woensdag 4 oktober 5 jaar.  Esmee trakteerde met hele lekkere wafels. We kregen ook een heel leuk klascadeau. Een cijferbingo en een mini loco boekje van Rompompom. Hier zal heel veel mee gespeeld worden. Super bedankt!

Onze eerste jarige van de maand en ook de eerste jarige dit schooljaar in de klas was Noor. Zij werd op maandag 2 oktober 5 jaar. Omdat er die dag geen school was, vierden we haar verjaardag reeds op vrijdag. Noor trakteerde met lekkere taart. Dank je wel!